Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o tym drogą mailową. Napisać wiadomość na adres biuro@lozyskarowerowe.pl zawierającą numer zamówienia. Nie stosujemy formularza odstąpienia od umowy. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Reklamacje

Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres biuro@lozyskarowerowe.pl.

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

Adres

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:

Wiejska 15; 95-020 Nowy Bedoń lub do Paczkomatu InPost ALL05M w Aleksandrowie Łódzkim.

Na paczce prosimy nanieść numer zamówienia aby można było jednoznacznie zidentyfikować paczkę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl